...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

« Συνέντευξη από μια πορτοκαλιά»(Φίλιππος Ν.)

Περπατώντας στο χωράφι του παππού μου είδα ένα δέντρο που το
έλεγαν πορτοκαλιά. Έπειτα από δέκα λεπτά ένιωσα να μου μιλάει, η πορτοκαλιά όμως
φοβήθηκε μην της κάνουμε κακό.
-Για σου πορτοκαλιά τι κάνεις; Είσαι καλά, μη φοβάσαι είμαι φίλος σου πορτοκαλιά.
-Εμένα με λένε πορτοκαλιά, εσένα πως σε λένε;
-Εμένα με λένε Φίλιππο.
-Σ' ευχαριστώ Φίλιππε για τη γνωριμία σου και είσαι πάρα πολύ καλός.
Ελπίζω και εύχομαι να βγάζεις για πάντα πορτοκάλια και εμείς να τα
τρώμε, να πίνουμε τον υγιεινό χυμό τους και να είμαστε καλά, γεροί και δυνατοί.
Με ευχές

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο φιλιππε. Ειρηνη

Ανώνυμος είπε...

poly kalo filippe lydia n

Ανώνυμος είπε...

Eξαιρετικό. Πέτρος

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο, Φιλιππε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό Φίλιππε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δημήτρης

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com