...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

« Η πιο όμορφη ελιά»(Έφη Κ.)

Προχθές γυρνώντας από τη θάλασσα με τα ποδιά εγώ,η γιαγιά μου,ο παππούς μου και ο αδελφός μου. Όμως ξαφνικά είδαμε μπροστά μας μια όμορφη ελίτσα. Τότε αποφάσισα να τις κάνω κάποιες ερωτήσεις:
- Πως σε λένε ελιά? - Με λένε "Κούκη".
- Ποσό ετών είσαι? - Είμαι πενήντα τριών ετών.
- Έχεις φίλους?
- Ναι! Έχω πάρα πολλούς φίλους.
- Βγάζεις πολλούς καρπούς το χρόνο?
- Και βεβαία βγάζω. - Αγαπάς τους ανθρώπους?
- Ναι τους αγαπώ αλλά όχι όλους γιατί μερικοί κόβουν τούς φίλους μου από τον κορμό.
- Σου πέφτουν πολλά φύλλα το φθινόπωρο?
- Όχι τα φύλλα μου δεν μου πέφτουν το φθινόπωρο. Στη συνεχεία αποχαιρέτησε η μια την άλλη με πολλή συγκίνηση και στεναχώρια. Επειδή την ώρα που μιλούσαμε γίναμε πολύ καλές φίλες. Στο τέλος για να την θυμάμαι η ελιά μου έδωσε έναν καρπό της για να την θυμάμαι και να μην τη ξεχάσω ποτέ σε όλη μου τη ζωή.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΨΗ ΚΑΛΗ


ΣΤΕΛΙΟΣ Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ!
ΘΤΙΑΞΑΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ DREAM TEAM.ΕΛΠΙΖΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.

ΣΤΕΛΙΟΣ Κ.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο. Πέτρος

Ανώνυμος είπε...

ουουαου,ειναι τελειο!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!υπεροχο Έφη Ειρήνη Κ

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com