...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

Οι τοίχοι ..μιλάνε!

Τα βρήκαμε γραμμένα σε τοίχους και σας τα παρουσιάζουμε.
"Οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά μας τοίχους"
"Θεσσαλονίκη, η μόνη πόλη που γράφεται με δύο Σίγμα και προφέρεται με δύο Λάμδα"
"Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά"
"Ο Χριστός πέθανε, ο Αινστάιν πέθανε, και Εγώ δεν αισθάνομαι καλά τελευταία"
"Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν"
"Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε"
"Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση"
"Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα;"
"Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα"
"Έγχρωμη TV, Ασπρόμαυρη Ζωή"
"Το Lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com