...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

2η Στάση γέλιου.Ανέκδοτα!

Από τον Αποστόλη Α.

1.Τι σχέση έχει η δασκάλα με την σκάλα;Στην πρώτη σηκώνουμε το χέρι και στην δεύτερη το πόδι.
2.
Πώς πέθανε ο τελευταίος Κούρδος; Ξεκουρδίστηκε.
3.Μαμά: Ποιος θα φάει το μεγαλύτερο κομμάτι από την τούρτα;Πέτρος: Εγώ.Μαμά: Ποιος θα φάει τη μεγαλύτερη σοκολάτα;Πέτρος: Εγώ.Μαμά: Ποιος θα πάει τα πιάτα στην κουζίνα;Πέτρος: Μα όλο εγώ θα λέω; Ας μιλήσει και κάποιος άλλος.
4.
Μπορώ να προλάβω το τρένο των 6.45΄ αν κόψω μέσα απ' το χωράφι σας;
Ο γεωργός: Αν σας πάρει είδηση το μαντρόσκυλό μου, ίσως να προλάβετε και των 6.15΄!
5. Τι ομοιότητα έχει ο φούρναρης με την καλόγρια; Ο φούρναρης ζυμώνει, και η καλόγρια ζει μόνη!
6.Αν δεις κάποιον να κουβαλάει ένα πιάνο πάνω στον ώμο του αυτό "τι δείχνει;"Ότι του’ παν πως παίζει καλό πιάνο και το πήρε πάνω του.

Από την Ειρήνη Κ.

1.Αν πέσει μια ξανθιά και μια μελαχρινή από ένα μπαλκόνι, ποια απο τις δυο θα φτάσει πρώτη;
Η μελαχρινή γιατίη η ξανθιά θαχάσει το δρόμο.

2.Μια ξανθιά πάει στον πάγκο δανεισμού της Βιβλιοθήκης και λέει΄΄
-Δανείστηκα ένα βιβλίο την προηγούμενη εβδομάδα,αλλά ήταν το πιο βαρετό βιβλίο που έχω διαβάσει ποτέ.Δεν είχε καθόλου υπόθεση, αλλά είχε υπερβολικά πολλούς χαρακτήρες.
-Ώστε εσείς λοιπόν μας πήρατε τον τηλεφωνικό κατάλογο!!!

3.Οι ξανθιές στο σινεμά.

Τι περιμένουν 17 ξανθιές έξω από το cinema; Να έρθει η18η γιατί το έργο είναι άνω τον 18!

4.Στο λεωφορείο ένας επιβάτης θέλει να κατέβει, οπότε φωνάζει στον οδηγό:

-Στάση, στάση.

Το λεωφορείο όμως δεν σταματούσε κι ο επιβάτης φώναζε πιο δυνατά. Κάποια στιγμή ο oδηγός του λέει:

-Πατήστε το κουμπί.

Το πατάει και λέει :

-Τώρα ακούγομαι;

Από την Ελευθερία Μπ.

1.-Τι ζει στη θάλασσα και λέει βλακείες; -Το Σαχλαμάρι!

2.-Τι πετάει και φέρνει σεισμό? -Η ριχτερίδα!

3.-Πώς λέγονται οι πλανήτες που μοιάζουν με τη γη; -Σαντιγί (Σαν τη γη)!

4.-Πως λέγεται ο Κύπριος ζαχαροπλάστης; -Ιων- Αμυγδάλου.

5.-Τι είπε ο λαιμός στον γιακά; -Αυτή η σχέση με πνίγει.

6.-Τι είναι πράσινο και φωτίζει; -Το χορτατίφ!

7.-Τι περιμένουν τρία σκουλήκια στην στάση;-Να περάσει το σκουληκό...

8.-Τί είναι μαύρο και έχει αυτιά;-Το κούνελ!

9.-Πώς πέθανε ο τελευταίος πόντιος που ταξίδεψε στην Αφρική;

-Τον «έφαγε» η ζέστη!!!

10.Την ώρα των μαθηματικών…

-Πόσο κάνει οχτώ πλην οχτώ Τοτό;

-Δεν ξέρω κυρία.

-Θα σε βοηθήσω. Αν έχεις οχτώ κεράσια και φας και τα οχτώ τι θα μείνει;

-Τα κουκούτσια!!!

11.-Μπαμπά, μπορείς να υπογράψεις με κλειστά τα μάτια;

-Γιατί ρωτάς;

-Για να υπογράψεις τον έλεγχό μου!

12.-Μαμά, πήρα πολύ καλό βαθμό στο σχολείο!

- Μπράβο. Τι βαθμό πήρες;

-10! 1 στην αριθμητική και 0 στη γεωγραφία 10!

13.Δύο φίλοι πηγαίνουν εκδρομή σε ένα παραθαλάσσιο μέρος. Εκεί όμως έχει πολλά κουνούπια, γι’ αυτό φεύγουν και πηγαίνουν σε ένα κοντινό βουνό. Εκεί, το βράδυ βλέπουν πυγολαμπίδες και λένε: «Αυτά τα κουνούπια πήραν φακούς και ήρθαν να μας βρουν!!!»

14.-Σήμερα έχεις κολλήσει στη λέξη «εγώ». Εγώ είμαι καλό παιδί, εγώ είμαι καλή μαθήτρια, εγώ είμαι η πιο έξυπνη, όλο «εγώ» κι «εγώ!»

-Αντίθετα μ’ εσένα που έχεις κολλήσει στη λέξη «εσύ». Εσύ αντέγραψες την άσκηση στο διαγώνισμα, εσύ έσπασες το βάζο, εσύ αντιμίλησες στο δάσκαλο, εσύ φταις για όλα!!!

Από το Στέργιο K.

1.Τι είναι πράσινο και χοροπηδάει;
Ένα μπιζέλι που έχει λόξιγκα!


2.Μεθυσμένος
Ένας τύπος, τύφλα στο μεθύσι, γυρνάει το βράδυ στο σπίτι του. Λέει σ' έναν περαστικό:
-Συγνώμη ρε φίλε. Πόσα καρούμπαλα έχω στο μέτωπο;
Κοιτάει ο άλλος και του λέει:
-3
-Ωραία. ΄Aλλες 2 κολώνες και φτάνω σπίτι μου!

3.Ποιό είναι το αντίθετο του πείθω?
Μπροθτά


4.Κινηματογράφος
Γιατί οι Πόντιοι κάθονται στα τελευταία καθίσματα στον κινηματογράφο;
Γιατί γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος!!!!!!!!


5.Πως πέθανε ο τελευταίος πόντιος μάγειρας?
-Τον τσίμπησαν τα μακαρόνια "Μέλισσα"

6.Γιατί όταν οι πόντιοι βρίσκονται στον δρόμο κρατάνε μαχαίρι??
Για να κόβουν την κίνηση!!!


7.Πως βιδώνουν 5 πόντιοι μια λάμπα?
- Ο ένας ανεβαίνει στο τραπέζι και οι 4 το κρατάνε και το γυρνάνε γύρω γύρω!!!!

8.Πως πέθανε ο τελευταίος πόντιος περιπτεράς;
1)Τον έφαγαν τα γαριδάκια Δρακουλίνια 2)Τον πάτησε η εφημερίδα Το Βήμα!!!

9.Το λεωφορείο

Μπαίνει σ'ένα λεωφορείο ένας Πόντιος και ρωτάει τον εισπράκτορα:

-Τα δέντρα πληρώνουν εισιτήριο;

-Όχι απαντά εκείνος.

-Εντάξει λέει ο Πόντιος και φωνάζει τη γυναίκα του.

-Λεμονιά έλα μέσα

10.Σπουδαστές εξωτερικού Σπουδαστές εξωτερικούΣπουδαστές εξωτερικού

- Γιατί οι Πόντιοι πατεράδες βγάζουν τα παιδιά τους να διαβάζουν στο μπαλκόνι;

- Για να λένε ότι κάνουνε σπουδές στο εξωτερικό!

11.Ηλεκτρολόγος

Τι προφυλάξεις παίρνει ο Πόντιος ηλεκτρολόγος που αλλάζει μια πρίζα;

Βάζει να φυλάνε τσίλιες μην έρθει το ρεύμα!

12.Δύο Πόντιοι στην Αφρική!

Δύο Πόντιοι είχαν ένα χασάπικο και ενώ το κλείνανε περνάει από μπροστά τους ένας φίλος τους με λιμουζίνα.

- Γεια σας φίλοι μου! Πως σας φαίνεται η λιμουζίνα μου;

- Ποπό ρε φίλε μου, φοβερή!λέει ο ένας από τους δύο Πόντιους. Πως τα κατάφερες και έγινες τόσο πλούσιος;

- Πουλάω τσάντες και παπούτσια από κροκόδειλους που πιάνω στην Αφρική!

- Αλήθεια ε;

Έτσι όταν έφυγε αυτός ο φίλος τους οι δύο Πόντιοι αποφάσισαν να πάνε κι αυτοί στην Αφρική και να πιάσουν κροκόδειλους. Πέρασαν πολλές μέρες και οι κάτοικοι του χωριού ανυσήχησαν μήπως έπαθαν κάτι. Έτσι δύο από αυτούς πήγαν στην Αφρική να τους βρουν. Τους έψαχναν δύο μέρες μέχρι που τους βρήκαν σε μια λίμνη και άκουσαν να λέει ο ένας στον άλλον:

- Αν και αυτός ο κροκόδειλος δε φοράει παπούτσια γυρνάμε πίσω!

13.Δρόμος

- Πώς πέθανε ο τελευταίος πόντιος δρόμος;

- Τον πάτησε αμάξι!

14.Πού είναι τα παιδιά;

Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι της και ρωτάει τον άντρα της:

- Γιώργο, που είναι τα παιδιά;

- Στα αγγλικά.

- Geοrge, where are the children?

15.Που;

Πάει μια ξανθιά σε ένα περίπτερο να αγοράσει ένα περιοδικό:

- Πόσο κάνει; ρωτάει τον περιπτερά.

- Γράφει πάνω!

Κοιτάει η ξανθιά τον ουρανό και ρωτάει:

- Που;!

16.Αθήνα-Θεσ/νίκη

Μια ξανθιά παίρνει τηλέφωνο στην Ολυμπιακή και ρωτάει:

- Συγνώμη, η πτήση Αθήνα-Θεσσαλονίκη πόση ώρα διαρκεί;

- Μισό λεπτό, λέει ο υπάλληλος.

- Α, ευχαριστώ, λέει η ξανθιά και κλείνει το τηλέφωνο!

17.Το...11

- Γιατί μια ξανθιά δεν μπορεί να γράψει τον αριθμό 11;

- Γιατί δεν ξέρει ποιο 1 να βάλει πρώτο!!

18.Παπάκια

- Γιατί οι Πόντιοι πετάνε τα μηχανάκια τους στο νερό;

- Για να γίνουν παπάκια!

19. Το παράθυρο

Λέει η δασκάλα στον Τοτό:

-Τοτέ, κλίνε μου το παράθυρο.

Κι εκείνος:

-Κλειστό είναι κυρία.

20. Το κλειδί αυτοκινήτου

Ο Τοτός βλέπει τον Μπόμπο να ξύνει το αυτί με ένα κλειδί αυτοκινήτου και του λέει:

-Αν δε καταφέρεις να πάρεις έτσι μπροστά, πες μου να σε σπρώξω.

21. Ο κεραυνός

Δύο φίλοι συζητούν:

-Η γυναίκα μου στο τιμόνι είναι σαν τον κεραυνό, λέει ο ένας.

-Εννοείς ότι οδηγεί πολύ γρήγορα;

ρωτάει ο άλλος.

-Όχι, ότι χτυπάει τα δέντρα!

22. Πώς λέγεται όταν μια ξανθιά βάφει τα μαλλιά της;

Τεχνητή νοημοσύνη!!!

23. Γιατί οι Πόντιοι δένονται πριν κοιμηθούν;

Για να μην τους πάρει ο ύπνος!

24. Πώς λέγεται ο κινέζος βελονιστής;

Πινέζος!

25.Πώς λέγεται στα γιαπονέζικα το σπόρι;

Τσίκι, τσίκι φτου!

26.Τι έχει 4 ρόδες και πηδάει από δέντρο σε δέντρο;

Το χιμπατζίπ!

27. Γιατί οι Πόντιοι ακουμπάνε συνεχώς ρολόγια;

Για να έχουν την αίσθηση του χρόνου!

28. Γιατί οι Πόντιοι φυτεύουν καρφίτσες και τις ποτίζουν;

Για να γίνουν κάγκελα όταν μεγαλώσουν.

29. Το puzzle

Γιατί μια ξανθιά κάνει 4 χρόνια για να φτιάξει ένα puzzle;

Γιατί η συσκευασία γράφει από 2-4 έτη.

30.Πάει μια ξανθιά σ'ένα μαγαζί με κουρτίνες και λέει: θα ήθελα κουρτίνες για τον υπολογιστή μου.

Απαντάει η πωλήτρια: μα τι να τις κάνετε;!

Και η ξανθιά απαντάει:HELLO! Έχω windows!

πό τον Νίκο Χ.

1)Ένα παιδί ρωτάει τον παγωτατζή:
-Παγωτό καρότο έχετε;
-Όχι.
Την επόμενη μέρα:
-Παγωτό καρότο έχετε;
-Όχι!!!(ενώ σκέφτεται...Αφού του αρέσει τόσο το παγωτό καρότο να πάρω να του πουλήσω.
Μία μέρα μετά:
-Παγωτό καρότο έχετε;
-Ναι δυο κούτες.Αποκλειστικά για εσένα!
-Χάλια δεν είναι.

2)Ο Τοτός είναι θυμωμένος γιατί ρώτησε τη δασκάλατι σημαίνει «I don't know» και του είπε δεν ξέρω.

3)Ο δάσκαλος λέει στον Τοτό:

-Ποιος κατάργησε τα προνόμια των δήμων στο Βυζάντιο;

-Δεν ξέρω κύριε πάντως όχι εγώ.

-Ο Ιουστινιανός,Τοτέ!!!

-Να σας κάνω κι εγώ μια ερώτηση;

-Κάνε.

-Ποιο είναι το ζώο που έχει 6 μάτια 9 πόδια και κανένα χέρι;

-Δεν ξέρω ποιο;

-Και γιατί παρακαλώ να ξέρω εγώ το θέμα είναι να ξέρετε εσείς!!!

4.Γιατί οι Πόντιοι που έχουν υπολογιστή ξέρουν surf;

Tι να τον κάνεις τον υπολογιστή χωρίς internet;!;!;!

5.Δύο άνθρωποι λένε ο ένας στον άλλο:
-Δεν ξέρεις τίποτα,είσαι...
-Α,ναι;
-Ναι!
-Ε τότε,ρώτα με κάτι για να δούμε.
-Γιατί κάποιος δεν μπορεί να τηγανίσει 1 αβγό(αυγό);
-Τηγάνι έχει;
-Έχει.
-Φωτιά έχει;
-Έχει.
-Αβγό(αυγό)έχει;
-Έχει.
-Τότε γιατί δεν μπορεί να το τιγανίσει;
-Γιατί είναι βρασμένο!!!Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα.

.

Από την Άννα Κ.

1.Στο κατάστημα μιας ξανθιάς

Μια ξανθιά είχε ένα πρόβλημα με την ταμειακή της.Oπότε παίρνει τηλέφωνο τον τεχνικό και τον ρωτάει:

-Έχω ένα πρόβλημα με την ταμειακή.Δε σβήνει η τιμή.

Kαι ο τεχνικός της λέει:

-Πάτα το CL κουμπί

Και απαντάει η ξανθιά:

-Μα ποιο σιέλ κουμπί όλα μαύρα είναι !!!

2.Η ξανθιά στο Cafe

-Τι θα πάρετε;

-Ένα capuccino.

-Ααα...δεν έχει capuccino χάλασε η μηχανή.

-Καλά,λοιπόν,τι έχει;

-Δεν ξέρω τι έχει,την έστειλαν στο μάστορα!!!

3.Δάσκαλος: Τοτέ κλείνε το ρήμα τρέχω.

Τοτός: τρέχω,έτρεχα,σκόνταψα,έπεσα,χτύπησα,έκλαψα,σηκώθηκα και έφυγα!

4.Γιατί ο Σούπερμαν πετάει με το ένα χέρι?

-Γιατί με το άλλο αλλάζει ταχύτητες!!!

5.Γράφει ο Σούπερμαν σ' ένα ψηλό κτίριο της Νέας Υόρκης:

6.- "Ο Μπάτμαν είναι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ"!

Τον βλέπει λοιπόν ο Μπάτμαν και τσαντισμένος γράφει σ' ένα πιο ψηλό κτίριο:

- "Ο Σούπερμαν είναι ο ΚΛΑΡΚ ΚΕΝΤ".

7. Παίρνει μια ξανθιά τηλέφωνο στην Microsoft για βοήθεια. Την ρωτάει ο υπάλληλος:

- Ποιο είναι το πρόβλημα σας;

(Ξανθιά:) Δεν μπορώ να συνδεθώ στο internet.

(Υπάλληλος:) Μάλιστα. Ξέρετε το password?

(Ξανθιά:) Ναι, το είδα από τον φίλο μου που καθόταν προηγουμένως στον υπολογιστή.

(Υπάλληλος:) Ωραία. Και ποιό είναι το password σας?

(Ξανθιά:) Έξι αστεράκια!

8. Γιατί μια ξανθιά πετά νερό στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ;

Για να σερφάρει στο Δίκτυο.

Και γιατί βάζουνε φάκα δίπλα τους ;

Για να πιάσουνε το ποντίκι.

9.Η μαμά στον Τοτό:

- Μέτρα, Τοτέ μου, να δει ο θείος μέχρι που ξέρεις να μετράς.

Αρχίζει ο Τοτός:

- Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε...

- Μπράβο αγοράκι μου, συνέχισε.

- Έξι, εφτά, οχτώ, εννιά...

- Πολύ ωραία. Παρακάτω;

- Δέκα, βαλές, ντάμα, ρήγας!

10.- Γιατρέ, φοβάμαι τις κότες...

- Και γιατί σας συμβαίνει αυτό;

- Γιατί νομίζουν ότι είμαι καλαμπόκι!

Από τον Κοσμά Κ.

1.Εξέταση... Άκρως Επικίνδυνη...

Στο μάθημα της Χημείας:

- Θα μας πεις παιδί μου τι είναι το θειικό οξύ;

- Μα... μάλιστα κύριε. Χμμμ... το ξέρω... εδώ το έχω στην άκρη της γλώσσας μου...

- Φτυ....φτύστο παιδί μου γρήγορα, θα δηλητηριαστείς...!!

2. 10 Πόδια

ΔΑΣΚΑΛΑ: Σ αυτό το κουτί έχω ένα φίδι 10 πόδια

Μαθητής: Δε με γελάτε! Δεν έχουν πόδια τα φίδια.

3.H Miss Ανοιξη!!!

Ο μπαμπάς πηγαίνει στο σχολείο να ρωτήσει πώς πάει ο γιος του στα μαθήματα.

- Κύριε Φωτιάδη, του λέει η καθηγήτρια, έχω ευχάριστα και δυσάρεστα νέα για το γιο σας.

- Ποια είναι τα δυσάρεστα; ρωτά τρομαγμένος ο μπαμπάς.

- Ε...ξέρετε, ο Κώστας έρχεται στο σχολείο με μέικ-απ, κραγιόν και ρουζ!

- Και ποια είναι τα ευχάριστα; ρωτά κατάπληκτος.

- Στα καλλιστεία της τάξης βγήκε ΜΙΣ ΑΝΟΙΞΗ!

4. 40000 Χιλιόμετρα

Μια ξανθιά ήθελε να πουλήσει το αυτοκίνητο της, αλλά δεν έβρισκε αγοραστή.

Αποφασίζει να ρωτήσει ένα φίλο της τι φταίει. Αυτός την ρωτάει πόσα

χιλιόμετρα έχει κάνει και αυτή του απαντάει 300.000. Τότε αυτός την

συμβουλεύει να βρει ένα μηχανικό να αλλάξει τα χιλιόμετρα σε λιγότερα και

ίσως το πουλήσει...

Αυτή πηγαίνει στο μηχανικό και της αλλάζει τα χλμ. από 300.000 σε 40.000.

Μετά από λίγες μέρες της τηλεφωνεί:

-Τι έγινε το πούλησες το αμάξι σου;

-Όχι.

-Γιατί;

-Με έχεις για χαζή; Αφού έχει κάνει μόνο 40.000 !!!

5. 500γρ. Φέτα...

Μια ξανθιά πάει στο super marker στον υπάλληλο στα γαλακτοκομικά είδη.

"θα ήθελα 500γρ φέτα!", του λέει.

"Συγγνώμη έβαλα 550 γραμμάρια. Να τα αφήσω;", λέει ο υπάλληλος.

Και απαντά η ξανθιά "Αφησε τα. Βάλε τώρα τα 500 γραμμάρια".

6. Γιατί Οι Πόντιοι Όταν Κλείνουν Το Φως Ανάβουν Ένα Σπίρτο;

Για να δουν αν έκλεισαν το φως.

7. Γιατί Οι Πόντιοι Παίρνουν Γλυκά Στον Ύπνο Τους.

Για να βλέπουν γλυκά όνειρα.

2 σχόλια:

Stergios είπε...

Ποιο αστεία ανέκδοτα δεν έχω δει!!!Χα,χα,χα,χα!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά μάλλον όλοι σας ξέρεται τα ποιο ωραία και αστεία ανέκδοτα.

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com