...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Ταξίδι στο Μέλλον» (Δημοσθένης Κ)

Γειά σας είμαι ο Δημοσθένης!

Θα σας διηγηθώ για μία μέρα που ταξίδεψα στο μέλλον.

Όταν μπήκα μέσα στη μηχανή του χρόνου μπροστά μου υπήρχαν πολλά κουμπιά και εγώ πάτησα το «5000 μ.χ».

Δεν ένιωσα τίποτα και σε ένα δευτερόλεπτο είχα φτάσει στο μέλλον. Όταν βγήκα απο τη μηχανή του χρόνου το πρώτο που πρόσεξα ή-ταν ότι όλα κινούνταν ηλεκτρονικά.Οι άνθρωποι δεν περπατούσαν αλλά μετακινούνταν με πατίνια, χωρίς ρό-δες που ήταν σηκωμένα στον αέρα. Τα αυτοκίνητα δούλευαν με ηλεκτρική ενέργεια και πετούσαν. Υπήρχαν επίσηςμηχανές που έκανες βόλτα στον ουρανό.Εγώ μπήκα μέσα και πέταξα στον ουρανό. Ήταν πολύ ωραία. Όταν κοίταξακάτω υπήρχε πιο πολύ πράσινο από ότι σήμερα.

Όταν τελείωσε η βόλτα εγώ μπήκα στη χρονομηχανή και πάτησα 2010μ.χκαι με γύρισε πίσω στο παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com