...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Στο μέλλον» ('Ελενα Αδ.)

Σήμερα είναι Παρασκευή και έχω αποφασίσει τι θα κάνω μέχρι την Κυριακή. Θα πάω στον μπαμπά μου και θα του ζητήσω την χρονομηχανή του. Μμμ... πως θα το κάνω αυτό; Σιγά μη με αφήσει να πάω στο μέλλον. Εδώ δε με αφήνει να το αγγίξω αυτό το πράγμα, θα με αφήσει να το οδηγήσω; Ξέρω τι θα κάνω, θα πάω το βράδυ στα κρυφά και θα την πάρω!!Ωραία!! νύχτωσε, τώρα είναι η ευκαιρία μου. Σιγά σιγά έφτασα. Τώρα πρέπει να πάω στο μέλλον. Για να ξεκινήσω τη μηχανή πρέπει να πατήσω το κουμπί. Φύγαμε!! Ουάου!! Είναι φανταστικά όταν ταξιδεύεις με την χρονομηχανή. Πάω στοίχημα πως στο μέλλον θα είναι ακόμα καλύτερα. Με πήρε ο ύπνος. Μετά από μία ώρα άκουσα ένα θόρυβο και ξύπνησα. Παναγία μου λέω από μέσα μου. Πού είμαι; Και τότε είδα τη χρονομηχανή να λέει ότι είμαι στο μέλλον. Αυτό που βλέπω είναι πολύ άσχημο. Υπάρχουν 10-15 εργοστάσια σε κάθε δρόμο, που είναι πάρα πολύ πλατιοί για να χωράνε τα αυτοκίνητα που είναι περίπου εικοσαπλάσια απ’ ότι ήταν στο παρελθόν και η πόλη είναι γεμάτη με σκουπίδια. Δεν αντέχω να τα βλέπω αυτά. Θα πρέπει να γυρίσω πίσω στο σπίτι μου και να πω σε όλους να προσπαθήσουμε να κρατάμε το περιβάλλον καθαρό.Έτσι μόλις έφτασα πίσω ήταν πρωί. Το είπα σε όλους και από τότε όλοι άρχισαν να φυτεύουν δέντρα, να μαζεύουν τα σκουπίδια από κάτω και να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο πολύ πιο λίγο.Το βράδυ ευχήθηκα: «Μακάρι να είναι ο κόσμος έτσι για πάντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com