...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Ο παπαγάλος» (Πέτρος Μπ.)

Έχω ένα πολύ αγαπημένο ζώο. Το ζώο που μου αρέσει είναι ο παπαγάλος. Επίσης έχω βρει κι ένα ανέκδοτο για αυτόν:
-Πώς λέγεται ο παπάς από τη Γαλλία?
-Παπαγάλος!
Τον, παπαγάλο τον πρωτογνώρισα στα ενδιαφέροντα  ντοκιμαντέρ  του «Σκάι» . Όταν τον είδα γέλασα γιατί έλεγε ότι του έλεγαν, λες και ήταν άνθρωπος . Ο παπαγάλος είναι πολύχρωμος, μικρός και μπορεί να πετάει γιατί είναι πουλί. Έχει μικρά πόδια και γαζώνεται σαν την τρομακτική νυχτερίδα . Το βλέμμα του είναι πάντα χαμογελαστό ως τα αυτιά. Τον παπαγάλο τον αγαπώ πολύ γιατί με κάνει να γελάω. Τον  χαϊδεύω και το κυριότερο ότι είναι ο καλύτερός μου φίλος.
Ακόμα παίζω μαζί του. Όταν είμαι στενοχωρημένος πηγαίνω δίπλα του και μου δίνει πολλή χαρά. Μερικές φορές με κοιτάζει με ένα αγριεμένο βλέμμα  και με κάνει  να γελάω  γιατί φαίνεται  αστείος άμα  προσπαθεί να θυμώσει!.Χα…χα…χα!
Για τον παπαγάλο νιώθω αγάπη. Πιστεύω  ότι δεν θα με εγκαταλείψει ποτέ, όπως κι εγώ άλλωστε.
Μακάρι να τον είχα για όλη μου τη ζωή δίπλα μου.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικη ιστορια Πετρο!!!Λευτερις Λ

Ανώνυμος είπε...

Αυτό ξεπερνάει κάθε φαντασία,Πέτρο. Ειρήνη κ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Πέτρο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Άγγελος (Κ.)

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com