...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Η γάτα»(Λευτέρης Λ.)

Το αγαπημένο μου ζώο είναι η γάτα. Έχω ακούσει πολλές ιστορίες για γάτες. Η μαμά μου είχε μια γάτα τον ασπρουλι. Ήταν άσπρη με γαλανά μάτια. Πολύ όμορφη και ήμερη. Καθόταν και της έκαναν μπάνιο παρόλο που οι γάτες φοβούνται το νερό. Αλλά και τώρα στο χωριό έχουμε μια γάτα την μαυρουλα. Είναι ήμερη αλλά και τεμπέλα. Μια μέρα που ήταν πάλι ξάπλα εγώ έπαιζα με ένα τηλεκατευθυνόμενο αεροπλάνο, όταν πήγε κοντά της εκείνη πήδηξε μέχρι επάνω από τον φόβο της. Και η θεια μου έχει μια γατούλα την «Τάρτη». Είναι πολύ ντροπαλή και όμορφη όταν πάμε επίσκεψη τρέχει και κρύβετε κάτω από το κρεβάτι και δεν βγαίνει με τίποτα  μόνο όταν την έχει αγκαλιά η θεια μου τότε την χαϊδεύω και μας κοιτάζει καλά καλά παρακολουθεί και μαθαίνει τα πάντα. Για να μας δείξει ότι είναι μεγάλη δεν φαντάζεστε τι έκανε, έπινε νερό από το ποτήρι. Μπορείτε να τη δείτε στο youtube She's got cat class and she’s got cat style.Μου αρέσουν όλα τα ζώα και πιστεύω ότι όλα έχουν τη δική τους ομορφιά και χάρη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει η ιστορία σου Λευτέρη!Ειρήνη!!!!!!!!!!

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com