...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Εκδρομή στο Ναύπλιο» (Θεοδώρα Γλ.)

Αγαπητό μου ημερολόγιο
Ημερομηνία: Σάββατο 27 Αυγούστου 2010
Την ημέρα αυτή θα τη θυμάμαι γιατί πραγματοποιήθηκε η υπόσχεση που μου είχαν δώσει οι γονείς μου, να πάμε εκδρομή στο Ναύπλιο.
Ξεκινήσαμε από τα Φιλιατρά πρωί, πριν καλά-καλά ο ήλιος δείξει το πρόσωπο του. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής σταματήσαμε σε διάφορα χωριά που περνούσαμε. Ήταν σαν να ήμουν μέσα σε ένα παραμύθι. Όλα ήταν μαγευτικά. Όλη η πλάση ήταν γεμάτη πράσινο και λουλούδια. Κατά την ώρα του μεσημεριού φτάσαμε στο Ναύπλιο. Μαγευτική και πανέμορφη πόλη, με πολλά αξιοθέατα όπως το κάστρο και όμορφες παραλίες. Πεινούσαμε και καθίσαμε για φαγητό σε μια ταβέρνα με θέα τη θάλασσα. Αφού ξεκουραστήκαμε, το απόγευμα πήγαμε στη θάλασσα, και ξαφνικά είδα τη φίλη μου τη Μαργαρίτα. Καθίσαμε μέχρι αργά και μόλις έφτασε το βράδυ μπήκαμε στο αμάξι για το ξενοδοχείο. Πριν κοιμηθώ βγήκα στο μπαλκόνι όπου ένα απέραντο σκοτάδι σκέπαζε την πόλη.
Την Κυριακή με το χάραμα της ημέρας επιστρέψαμε πίσω στο χωριό μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ωραίο τίτλο διάλεξες και ωραίο κείμενο

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com