...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Ταξίδι στον Ωκεανό» (Γεράσιμος Β.)

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2003

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Μια μέρα που ήμουν στην παραλία ήθελα να εξερευνήσω και να δω τι υπάρχει στον ωκεανό. Τότε ρώτησα τη μαμά μου αν μπορώ να πάω και μου είπε εντάξει. Όταν βούτηξα έβαλα τη μάσκα μου. Καθώς ήμουν στο βυθό είδα πολλά βυθισμένα πλοία. Ένα από αυτά ήταν το υπερωκεάνιο Τιτανικός. Μπήκα μέσα και είδα στο σκοτάδι ένα σκελετό και τρόμαξα πολύ. Όταν βγήκα έξω από το πλοίο ήρθε μια ομάδα καρχαριών και με κυνήγησε. Στο τσακ πρόλαβα να βγω στην επιφάνεια. Αυτοί με έχασαν κι έφυγαν. Στενοχωρήθηκα λίγο αλλά μετά κατάλαβα ότι είδα ένα κομμάτι του ωκεανού. Πριν κοιμηθώ είπα τις περιπέτειες στους γονείς μου.

Αυτή η μέρα ήταν ξεχωριστή για μένα.
Καληνύχτα ημερολόγιο μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ωραία εικόνα και ωραία ιστορία

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com