...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Το μαγικό χαλί» (Αλέξανδρος Ζ.)

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Είναι Κυριακή δεν έχουμε σχολείο και αποφάσισα να πάω μια βόλτα στο ΣΕΦ. Πήγα λοιπόν κι όταν έφτασα είδα έναν γεράκο να κάθεται ολομόναχος και να μιλάει μόνος του. Τον άκουσα και παραξενεύτηκα πολύ. Μιλούσε για ένα πρωί που άνοιξε το παράθυρό του. Ήταν σκοτάδι και ξαφνικά ανέτειλε ο ήλιος. Επίσης μίλαγε για ένα μαγικό χαλί.
Πήγα κοντά του και τον ρώτησα για το χαλί που έλεγε. Αυτός μου απάντησε ότι ήταν απόγευμα κι εμφανίστηκε μια μεγάλη λάμψη. Τότε εμφανίστηκε απ' το πουθενά ένα χαλί που ότι του έλεγες το έκανε. Μου είπε επίσης ότι αν θέλω μπορεί να μου το δώσει. Του είπα ναι και μου το έδωσε.
Πήγα σπίτι και είπα στο χαλί να με πάει στη Βραζιλία, στο Μαρακανά για να γνωρίσω τον Κακά, τον Πελέ, το Ροναλντίνιο κι άλλους πολλούς παίκτες που θαυμάζω. Πήγα, τους γνώρισα όλους και μόλις έφτασε το βράδυ, πήγα και στο καρναβάλι του Ρίο. Όταν τελείωσε το καρναβάλι, είπα στο χαλί να με πάει σπίτι μου. Πριν κοιμηθώ, είπα στο χαλί να επιστρέψει στον ιδιοκτήτη του.
Αυτή η μέρα ήταν η καλύτερη της ζωής μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πολύ ωραία ιστορία,Αλέκο

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com