...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Ταξίδι στην εποχή των δεινοσαύρων» ( Δημήτρης Μ.)

Την ημέρα των γενεθλίων μου ο μπαμπάς μου ήθελε να μου κάνει έκπληξη. Με πήγε σ’ ένα μαγαζί ηλεκτρικών συσκευών. Κοίταξα και τι είδα; Μια χρονομηχανή. Την αγόρασε ο μπαμπάς μου. Διάλεξα να πάω στην εποχή των δεινοσαύρων. Πάτησα ένα κουμπί και μπήκα στη χρονομηχανή. Αμέσως με πήγε στην εποχή των δεινοσαύρων. Ήταν πολύ ωραία. Είδα πολλά πτηνά. Είδα και μωρά τυραννοσαυράκια Ρεξ. Είπα να πάω να δω και τα ζώα που υπάρχουν στην θάλασσα. Βούτηξα. Μου άρεσαν πολύ αυτά τα ζώα. Ήταν γιγάντια. Είχε και πολύ μεγάλους βράχους. Ξαφνικά άκουσα κάτι. Βγήκα από τη θάλασσα. Ένας τυραννόσαυρος Ρεξ μου όρμηξε. Τότε εγώ άρχισα να τρέχω. Δεν ήξερα που πήγαινα. Κι όμως έφτασα στη χρονομηχανή. Όμως δεν θα προλάβαινα να πατήσω 2010μ.Χ.Έτσι βούτηξα στην θάλασσα χωρίς να με δει. Βγήκα από τη θάλασσα και πήγα στη χρονομηχανή, πάτησα το έτος 2010μ.Χ κι έφυγα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ωραία ιστορία σκέφτηκες !!!

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com