...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Ποιητική εμφάνιση!» (Κοσμάς Κ.)

Την παγκόσμια ημέρα του ποιητή, γίνεται στο Σύνταγμα μία διάλεξη και βραβεύονται τα καλύτερα ποιήματα μαζί με τους ποιητές.
Επειδή η μητέρα μου είναι ποιήτρια ήμαστε κι εμείς καλεσμένοι . Μάλιστα και επίσημοι. Τη μητέρα μου την βράβευσαν. Εγώ χάρηκα πάρα πολύ γιατί κι εμένα μ’ αρέσει η ποίηση.
Ήταν εκεί κι ο πρόεδρος της Ε.Π.Ε (Ένωση Ποιητών Ελλάδος) που ήταν λες και είχε βγει από το υποδηματοποιείο της barbie. Λες και είχε ντυθεί παρέα με τον Donald duck. Πού τα βρήκε τώρα αυτά τα ρούχα; Φανταστείτε
. Η γραβάτα ροζ με γουρουνάκια, τα παπούτσια είχαν πάνω ζωγραφισμένα Pokemon, το καπέλο σαν του Σκρούτζ και η μπλούζα σαν της μικρής Λουλούς. Γελάσαμε με την καρδιά μας. Άλλη μία ποιήτρια πάλι, είχε βάλει τόση πούδρα λες και είχε βγει από το φούρνο της γειτονιάς. Ήταν σαν αλευρωμένος ποντικός.
Η ομιλία του προέδρου δεν κράτησε πολύ. Δυο κουβέντες είπε. Με το δοσομετρητή. Όπως ο φαρμακοποιός. Φέρε μου αυτό, στο φέρνει. Γρήγορα. Χωρίς καθυστερήσεις και πολλές κουβέντες.
Όταν φεύγαμε συζητούσαμε όλα αυτά που είχαν συμβεί. Βέβαια δεν έλειψαν τα συγχαρητήρια. Περάσαμε πολύ ωραία και εύχομαι να ξαναπάμε και να ξαναβραβευτεί η μαμά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com