...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Η περιπέτεια μιας....κούκλας» (Θεοδώρα Γλ.)

Είμαι ένα απ'τα αμέτρητα παιχνίδια που υπάρχουν στα παιχνιδοκαταστήματα.Είμαι
μία κούκλα ανάμεσα σε άλλα παιχνίδια.Έχω πολλούς φίλους ,όπως
κούκλες, αμάξια, τρενάκια, αυτοκινητάκια, μπάλες κτλ.
Μια ηλιόλουστη μέρα ήρθε ένα κορίτσι, και ήθελε να με
πάρει. Όταν εγώ άκουσα τα λόγια αυτά προς στιγμή χάρηκα αλλά μετά λυπήθηκα γιατί άμα έφευγα θα έχανα για πάντα τους φίλους μου. To κοριτσάκι λέει στη μαμά
του: -«Μαμά μου παίρνεις αυτήν την κούκλα;»

-«Ναι και βέβαια»της απαντά εκείνη.
Όταν με πήρε στο σπίτι της γίναμε οι καλύτερες φίλες! Παίζαμε κάθε μέρα μαζί. Εγώ ένιωθα και χαρά και θλίψη. Θλίψη γιατί είχα χάσει τους φίλους μου και χαρά επειδή γνώρισα μια νέα φίλη .
Ένα πρωινό με είχε αφήσει κάτω στο πάτωμα το κοριτσάκι, ήρθε ο αδελφός της και με
έκανε χίλια κομμάτια!
Τι κρίμα! Τελικά βρέθηκα στα σκουπίδια. Άδοξο τέλος για μια τόσο όμορφη κούκλα.
Ελπίζω να ανακυκλωθώ σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com