...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Το χρυσόψαρο»( Εφη Κ.)

Γεια σας είμαι η Έφη και θέλω να σας μιλήσω για το αγαπημένο μου ζωάκι το οποίο είναι ένα χρυσόψαρο. Θέλετε να σας πω πως γνωριστήκαμε ; Ωραία θα σας πω .Μια μέρα εγώ με την ξαδέλφη μου την Ειρήνη-Μαρία και με τον ξάδερφο μου Λουκά , είπαμε στις μαμάδες μας αν μπορούμε να παίξουμε . Γιατί έχουμε παρά πολύ καιρό .Τότε μας απάντησαν ναι και οι δυο. Όμως να πάμε εκεί μαμά στην Ειρήνη-Μαρία και στον Λουκά. Η απάντηση ήταν ναι. Όταν φτάσαμε εκεί παίζαμε διάφορα παιχνίδια. Ξαφνικά όμως μου έδειξε το χρυσόψαρο της .Τη ρώτησα πως το λένε ? Χιονόμπαλα μου απάντησε . Τότε ένιωσα παρά πολύ ωραία. Ήμουν χαρούμενοι γιατί γίναμε κολλητοί .Είναι τόσο όμορφο ! Είναι πρώτον χρυσό,έχει γαλαζοπράσινα ματιά και ζυγίζει περίπου σαράντα πέντε gr . Όμως το λείπαμε γιατί ζει μονός του σε μια γυάλα. Πηγαίνω στο σπίτι οπού μένουν τα ξαδέρφια μου κάθε Σάββατο γιατί αγαπώ το Χιονόμπαλα και δεν μπορώ να το ξεχάσω.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έφη είναι τέλειο.Ειρήνη Κ.

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com