...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Αθήνα» (Λευτέρης Λ.)

Πριν από πολλά πολλά χρόνια υπήρχε μια πόλη χωρίς όνομα. Ήταν πολύ μεγάλη πόλη με πολλούς κατοίκους .Έπρεπε όμως να τις δώσουν ένα όνομα. Μαζεύτηκαν όλοι οι κάτοικοι τότε στον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Μαζί ήταν και όλοι οι θεοί του Ολύμπου. Λέει ο Δίας σε όλους: ποιος θέλει να ονομάσει αυτή την πόλη; Πετάγεται η θεά Αθηνά και λέει δυνατά: εγώ, εγώ. Λέει και ο θεός Ποσειδώνας: Όχι εγώ! Ο Δίας τότε λέει κανένας άλλος; Όχι λένε οι άλλοι. Τότε λέει ο Δίας αφού είναι δύο μόνο οι θεοί που θέλουν αυτή την πόλη να ονομάσουν, θα γίνει διαγωνισμός. Θα πρέπει στην πόλη αυτή να υπάρχει πολύ πράσινο και θάλασσα. Πώς θα τα ταιριάξετε; Λέει τότε η θεά Αθηνά θα δώσω πολλές ελιές και σοφία στους ανθρώπους Ο Ποσειδώνας λέει: Τα δικά μου είναι καλυτέρα, εγώ θα δώσω θάλασσα, ποτάμια, και πηγές ο κόσμος θα φτιάχνει πλοία και θα ταξιδεύει, θα ψαρεύει και με το νερό που θα βάλω στις πήγες θα ποτίζουν τα δέντρα τους και θα πίνουν. Βλέπεις εγώ είμαι πιο χρήσιμος λέει στην θεά Αθηνά. Ήταν και οι δυο έτοιμοι για μάχη! Τότε επεμβαίνει ο Δίας και λέει: Ωραία τότε για να μην μαλώσετε θα συμμαχήσετε εσείς οι δυο. Θα δώσετε και οι δυο αυτά που είπατε και εγώ θα σας χωρίσω περιοχές. Εσύ Ποσειδώνα πάρε τον Πειραιά, το Νέο Φάληρο, την Ελευσίνα το Σούνιο το παραμακριά εσύ Αθηνά θα πάρεις την Ομόνια, το Παγκράτι, την Κυψέλη, το Θησείο, το Μοναστηράκι και το Σύνταγμα. Ο Ποσειδώνας φανερά ικανοποιημένος λέει τότε: Είμαι σύμφωνος Δία. Θα κάνω αυτές τις περιοχές πολύ ωραίες και θα προστατεύω όλους τους ναυτικούς. Δώσε το όνομά σου Αθηνά εσύ στην πόλη.Έμειναν όλοι σύμφωνοι τότε.Έτσι η πόλη αυτή ονομάστηκε Αθήνα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λευτέρη είναι super!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο. Μπράβο σου.(Έφη Κ.)

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραιο!!!Αλεξανδρα.

Ανώνυμος είπε...

Λευτερη ειναι super douber.Ειρηνη

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com