...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Διαττική» (Δημήτρης Α.)

Μια μέρα στην Ακρόπολη καλέσαμε τη θεά Αθηνά που είναι σοφή για να ονομάσει την αρχαία Αττική.Τότε πετάχτηκε από τη θάλασσα ο θεός Ποσειδώνας και είπε:
-Εγώ θα ονομάσω αυτήν την πόλη!
-Και γιατί;
-Γιατί είμαι ο θεός Ποσειδώνας!
-Κι εγώ η θεά Αθηνά.
-Τότε άκου αυτό!
-Αρχίσαμε πάλι!
-Είμαι ο κυρίαρχος της θάλασσας και μπορώ να την ελέγχω. Επίσης... Τότε ένας κάτοικος είπε:
-Σταμάτα!
-Δε θα μου πεις τι θα κάνω!
-Θες να ονομάσεις την πόλη ή όχι;
-Καλά το πέρνω πίσω αυτό που είπα.
-Θα κάνετε ένα διαγωνισμό!
-Τι διαγωνισμό;
-Θα προσφέρετε κι οι δυο σας από δύο δώρα κι όποιων είναι πιο πολύτιμα για την πόλη, αυτός θα την ονομάσει! Θεά Αθηνά εσύ πρώτη. Τότε η θεά Αθηνά έδωσε σε κάθε κάτοικο της πόλης από κάτι που το χρειαζόταν. Μετά φύτεψε μια ελιά. Ο θεός Ποσειδώνας έδωσε στους κατοίκους της πόλης ένα πολεμικό άλογο και ένα μεγάλο ποτάμι. Πριν αποφασίσουν ήρθε ο Δίας. Τότε όλοι είπαν: Έρχεται ο Δίας! Και ο Δίας αποκρίθηκε:
- Θα ονομάσω εγώ αυτήν την πόλη.
Από δω και πέρα αυτή η πόλη θα λέγεται Διαττική!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

bravo Δημήτρη .

Ανώνυμος είπε...

Τζιμάκο, είσαι star!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Δημήτρη. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου.(Έφη Κ.)

Ανώνυμος είπε...

Οουαου!!!!!Ηταν τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ φανταστικο δημητρη ειρηνη

Ανώνυμος είπε...

BRAVO DIMITRI!!!!!!
ΕΡΜΉΣ ΚΟΥΚΙΆΣ

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com