...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Σκαντζόχοιρος …. Ο ατακτούλης!» (Παναγιώτης Μπ.)

Μια καλοκαιριάτικη μέρα, καθώς εξερευνούσα τον κήπο στο χωριό μου, ξαφνικά είδα ένα σκαντζόχοιρο. -Γεια σου φίλε! πώς σε λένε;
-Εγώ είμαι ο κύριος Αγκάθης. Εσύ;
-Εμένα με λένε Παναγιώτη .Πού μένεις;
-Εδώ μένω στα χορτάρια και στους θάμνους
-Αλήθεια τι σου αρέσει να τρως εδώ στην αυλή μας;
-Τρελαίνομαι για κάμπιες, σκουλήκια, ποντικούς αλλά και για φρέσκα φυλλαράκια.
-Από τι κινδυνεύετε κύριε Αγκάθη;
-Από τα φυτοφάρμακα και τους ανθρώπους.
-Πώς κινδυνεύετε από τα φυτοφάρμακα;
-Επειδή δηλητηριάζουν τα φυτά και έτσι τα τρώω και πεθαίνω. Ακόμη οι άνθρωποι ξεριζώνουν τα αγριόχορτα και χαλάνε τις φωλιές μας.
-Να προσέχεις κύριε Αγκάθη, γιατί θέλω να σε βλέπω κάθε φορά που κάνω βόλτα στον κήπο μου.
-Γεια σου φίλε!!!
-Γεια σου Παναγιώτη να ξανάρθεις!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παναγιωτη ειναι καταπληκτικο!Αλεξανδρα

Ανώνυμος είπε...

fantastic pano!!! super!Πέτρος

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com