...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Συνέντευξη από ένα πεύκο!»(Ελένη Γ.)

Γεια σας.Είμαι η Ελένη.Πάω στην Δ1 τάξη.Είμαι 10 χρονών.Πηγαίνω στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέου Φαλήρου Καννελοπούλου 58.Μια μέρα καθώς προχωρούσα είδα ένα πεύκο με πολλά φύλλα.Ήταν πολύ όμορφο κι άρχιζα να μιλάω και να ρωτάω.
-Γεια σου,τι κάνεις;Καλά είσαι;
-Ναι μια χαρά!!!Εσένα πως σε λένε;
-Εμένα με λένε Ελένη!!!Μου κάνεις πολύ καλό εδώ!Μου δίνεις οξυγόνο!Μυρίζεις πολύ ωραία.Πως πάει η ζωή σου;
-Μια χαρά!Εσένα;Κι εμένα!Πρέπει να φύγω η μαμά μου θα ανησυχήσει! Γεια σου!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ εντιπωσιακό. Πέτρος

Ανώνυμος είπε...

poly vraio lydia n

Ανώνυμος είπε...

πολη ωραια εκ8εση Ελενη. Ειρηνη

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραια η προσπαθεια σου!!!!αλεξανδρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com