...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Ψαρώστε το μπαμπά!» (Στέλιος Κ.)

...κι έτσι όλα τα παιδιά της γειτονιάς τον φώναζαν «Μπαμπαθέλο».
Το Μάνο όμως δεν τον πείραξε αυτό, ακούστε τι έλεγε:
- Φωνάξτε με όπως θέλετε, εμένα δεν με πειράζει, εγώ έχω την αγάπη των διαφημίσεων και των παιχνιδιών. Ο μπαμπάς μου μού παίρνει ότι θέλω, δεν είναι σαν τους δικούς σας πατεράδες που σας λένε πηγαίνετε να παίξετε και σας γλυκαίνουν, αλλά όταν έρχεται η στιγμή και τους λέτε:
- Μπαμπά πότε θα μου πάρεις κάτι που διαφημίζεται στην τηλεόραση;
Τότε αρχίζει και λέει:
- Πόσο πήρες στο διαγώνισμα των μαθηματικών;
-10/10
-Μπράβο αγόρι μου. Είμαι ευτυχισμένος για εσένα. Θα τα πούμε μετά .
Είδατε γατί είναι πιο ωραίο να είσαι «Μπαμπαθέλος». Γιατί ότι ζητήσω μου το παίρνει στο λεπτό. Αρα ο «Μμπαμπαθέλος» είναι η καλύτερη λύση για να ψαρώσετε τον πατέρα σας, και όλη μέρα να τρέχετε από παιχνιδάδικο σε παιχνιδάδικο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com