...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Το αγαπημένο μου κουνελάκι» (Στέλιος Κ.)

Το όνομα του κουνελιού μου είναι Άρμπαν. Εγώ έχω αδυναμία στα κουνελάκια. Την ημέρα των γενεθλίων μου, μου έφεραν πολλά δώρα, αλλά με ενθουσίασε, το κουνελάκι που μου έφερε ο Μάριος. Είναι πανέμορφος μικρούλης άσπρος με μαύρα μάτια. Περνάω ατελείωτες ώρες χαράς, γιατί εκεί που κάθομαι να χαλαρώσω έρχεται και μπλέκεται στα πόδια μου για να παίξουμε. Νιώθω αγάπη και είμαι υπεύθυνος για το κουνελάκι, το οποίο πρέπει να είναι καθαρό και ταϊσμένο. Την άλλη μέρα που ήρθα από το σχολείο είδα τον Άρμπαν να κάνει κακά πάνω στο κρεβάτι μου. Εκείνη την ώρα μου ήρθε να κάνω εμετός, γιατί σκέφτηκα πως θα ξάπλωνα, στο κρεβάτι μου. Δεν έπρεπε όμως να θυμώσω μαζί του ,γιατί εγώ τον είχα αφήσει έξω από το κλουβί του. Μετά σκέφτηκα την αντίδραση της μαμάς μου και τι θα της έλεγα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία εικόνα!

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com