...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Καινούριος φίλος» (Στέργιος Κ.)

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Σήμερα στο σχολείο ήρθε ένα καινούριο παιδί.Ο δάσκαλός μου τον έβαλε να κάτσει δίπλα μου. Φαινόταν συμπαθητικό παιδί. Με ρώτησε ευγενικά, τι μάθημα είχαμε.Του απάντησα πρόθυμα.

Όταν το κουδούνι χτύπησε και βγήκαμε στο προαύλιο, έτρεξα κοντά στον νέο μαθητη. Τον ρώτησα ποιο ήταν το όνομά του. Μου απάντησε ότι τον έλεγαν Παύλο. Τον ρώτησα επίσης αν θέλει να γίνουμε φίλοι και μου απάντησε ναι χαρούμενα.

Ο Παύλος είναι στο ίδιο περίπου ύψος με εμένα. Έχει σμαραγδί μάτια και καστανά μαλλιά. δεν είναι ούτε πολύ χοντρός αλλά ούτε και πολύ λεπτός. Είναι έξυπνος, με φωτεινό χαμόγελο. Επίσης είναι καλόκαρδος και με γλυκιά ψυχή. Νομίζω πως έγινε ο καλύτερός μου φίλος.

Μαζί παίζουμε και μαζί διαβάζουμε τα μαθήματά μας. Πάντοτε κρατάμε τα μυστικά μας. Κάθε χαρά και λύπη τρέχουμε να την πούμε ο ένας στον άλλο.

Από τότε που ήρθε αυτό το παιδί, η ζωή μου άλλαξε. Πιστεύω ότι θα κρατήσει πολύ καιρό αυτή η φιλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com