...Καλό καλοκαίρι!...Νέο Φάληρο...Καλές διακοπές 2023...

«Στη γη και γρήγορα» (Δημήτρης Μ.)

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Το πρωί ξεκίνησα για το σχολείο μου πριν το χάραμα. Φαινόταν ότι θα βρέξει γιατί είχε πολλά σύννεφα. Η βόλτα στο σκοτάδι ήταν φανταστική. Την αυγή ξαφνικά όλα φωτίστηκαν και ο ήλιος φάνηκε. Ενώ περπατούσα ξαφνικά διακτινίστηκα. Ήμουν στο διάστημα. Ήταν ωραίο να αιωρείσαι. Τότε κοίταξα μπροστά μου και είδα τον πλανήτη μου. Είδα τη Γη. Ήταν πολύ μεγάλη. Κοίταξα και τα αστέρια. Ήταν άπειρα. Έπρεπε όμως να φύγω.


«Στον πλανήτη Γη»φώναξα. Με πήγε μέσα στο σχολείο. Κοίταξα το ρολόι και είδα ότι έπρεπε να πάω σπίτι μου. Ήταν η ώρα του μεσημεριού και του φαγητού. Το απόγευμα σκεφτόμουν το περιστατικό που έγινε όταν πήγαινα στο σχολείο. Έκατσα σχεδόν μία ώρα στο κρεβάτι μου σκεφτόμενος. Μόλις έφτασε το βράδυ ήπια το γάλα μου και πήγα στο κρεβάτι μου. Πριν κοιμηθώ όμως γράφω σε εσένα αγαπητό μου ημερολόγιο τι έγινε σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιορτάζουν σήμερα και αύριο

Χρήσιμα-Απαραίτητα. Βρείτε τα πάντα.

...φίλες και φίλοι,

Στείλτε στα falirikanea τα άρθρα σας , τις ανακοινώσεις σας και ό,τι άλλο νομίζετε πως αξίζει να το μάθουν και οι άλλοι.
email :
falirikanea@gmail.com